Friday, September 13, 2013

My Heart <'3

Assalamualaikum . Wow , dah lama tak update . Japjap, *huhhhhhhuh* . Dah berhabuk . K, now .. Sad story to be share .

You know, how sad I am . Since bukak sekolah lepas raya haritu jadi macamacam dengan aku . Balik balik sekolah je, duit kena curi . Simpan duit dalam locker pun kena curi . Yang peliknya, bila duit tu hilang, locker aku still berkunci . Cuma, locker tu agak bersepah lah jadinya .. Hmm :'( So sad . Dah la tu semua duit PBS 2Zuhal yg aku pegang .Macam mana lah nak ganti balik ea ?? Dah la banyak jugakkk .. :( Redha je lahh . Tambah pulak beberapa hari lepastu, kasut sekolah hilang sebelah . K tu lawak . Sape lah main dengki dengki dengan aku yg gi ambik sebelah kasut sekolah aku ?? Kasut prep dah hancur lebur . Haha . Ambik kasut Qina je la . Tapi, perghhh besar gila . Haha .


Next, about him . Okay, actually aku memang dah tak sedap hati semenjak dua menjak ni . Dah macam macam jadi . Then, oneday ada sportcheck kat sekolah . Really nasib baik lah aku dapat selamatkan surat tu. Balik je prep tu , boleh katakan semua f2 balik asrama awal . Hmm, aku gi ambik diary serahkan kat Mashie . Sebab waktu sportcheck tu ramai gila kena rampas diary :( Aku, kena rampas NOVEL . Arghh stress you know . Dah la tak dapat tau ending dia, tambah pulak tu novel f1 . Haha . Then pasal diary tuuu... Mashie dah rendam rendam koyak koyak . Ramai je form2 lain join buat macam tu . Thanks Mashie !~ Okay, then diorang kata nama aku naik kat naqib . Arghh, pergi lantak lahh . Janji aku tak buat pape dah sekarang . Aku nak mula kan hidup baru ... Datang sekolah untuk belajar .


"Awak . Really sorryyyy . Awak kena semua tu kan ???? Saya tau . Diorang dah cter . Chill k :') Really sorry ."

Okay, cuti kali ni langsung tak best . Kena balik Kelantan . Family abah buat family day . Hmm, malas nak ikut ...... Abang tak adil, boleh je tak ikut . K, tau lah PMR . Byebye guys ... ! Maybe Balik Smap Selasa or Rabu kott . Bye :')


New Life To Be Start .

No comments:

Post a Comment