Friday, August 16, 2013

2 Uranus

Hello Hello Hello :'D


Okay, 2 Uranus . Semester 2 , k ! Naktau tak, Nak tau takk ? Waktu first first dapat tau kelas tuuuu ~ Bila diorang tengok list 2 Uranus  tanggapan diorang ramai kata putera n puteri 2Ura ni macam langit dan bumi . Seriously, aku pun rasa macam tu . Putera dia, tengok namaaaa. Wuuuuu~ Baik semua . Puteri dia, Hehe . Bising semua . So, rasanya kami tak sekepala . Tapi , apa orang kata ? Ahahaha ==" Dont judge a book by its cover . yeahh ! Dont judge we alls only by our names . Haha . Bila dah duduk, belajar, santai , semua dalam kelas ni. Baru aku tahu, baru aku kenal 2Ura yang sebenar . Putera, puteri takde beza ! Bising je semua . Waktu cikgu ajar, bising lah jugak . Waktu cikgu takde , lagi lahaiii . Bising jugak . Tapi waktu prep, sunyi sepi . Semua layan homework . Itulah kamiii .

Nak tau sape tauke bising ?? Takkan takkenal kott . Pedot lah . Dengan jiran sebelah dia tuu, Syidi . Panas aku duduk belakang diorang ni . Mulut, seriously takpernah senyap . Especially waktu cikgu ajar . Heyy . Tapi akan senyap waktu dia tidurlah . Kalau kelas tibatiba sunyi sepi, hahhh dia tidur la tu . Pernah oneday tu, budak belakang meja aku .... Baling baling pemadam kat diorang . Ahahaha ==" Tu aku takkesah, yang aku kessah nya, pemadam tu bukan straight away kena diorang berdua . Pemadam tu melencong melekat kat badan aku dulu . So, kesimpulannya pemadam tu kena aku lahhh . Geram je !! Pastu yg depan dua orang kat depan tu marah nya aku . Ciss -..- Sabar je la . Tapi, anyway belajar kat kelas 2Ura ni fun gila . Tak sunyi, so senang lah belajar . Lebih kurang macam Zuhalions duluu lahh .

Best nya, kitorang puteri, 10 orang je :'( Putera 22 orang . Hambikkau !~ Hmm, takfair ! Bilangan putera n puteri patutnya bagi lah rata .. Mane boleh cani . Selalu kena buli je, puteri . Kena buli je, puteri . Ceyhh padahal memang puteri pun yang selalu kena buli . Tapi 2Ura gempakk ! BestBest (Y) .

List of 2Ura :-
(PUTERA)
Zul , Syah , Alif , Haziq Amir , Haziq Syamil , Afni , Hisyam , Syahmi , Imran , Farhan , Amin, Dhiya' , Haziq Ikhwan , Amir Z , Syidi , Pedot , Hakim , Arafah (KT) , Irfan , Izzudin , Fakhrurazi , Kimi .

(PUTERI)
Sya , Atiqah, Waffin , Zara , Peanut , Qiey , Zarith , Kiena , Kys , Deeb .

# Sori kalau ada spelling nama salah . Saya tak hebat dalam meng-stalker .


Haha . Ni lahhhh kami :') Tapi putera ada 17 je, puteri ada 6 SAHAJA . Lagi lahhh . Ramai balik awal, ahaaaa . Padan lah muka ! Sape suruh balik awal . Hehe .

Putera yg takde , Afni , Syidi , Hakim , Fakhrurazi dan Kimi .
Puteri yg takde , Deeb, Qiey , Sya dan Atiqah .

Takpetakpe, nanti kita bergambar lagiiiiiiii :'))

Thats all for today . Byebye :') Thanks for reading . Maaf segala kekurangan ^_^ Saya budak baru belajar, kalau silap ... apelagi ajarlah !!








No comments:

Post a Comment